BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 1, 2009

eurmmm...petang nie aku gembia sangat...sebapnya aku..aderlah,mane bleh bagi tau....rahsia...
tp,yang aku nak kongsi ngan korag smua kegembiraan aku ble time cuti sekolah...taun nie aku nak spm daa...aku x lah pndi sangat....tp tak taulah..haaa.semalam aku stress sangat...bnyak sangat keje..skrg dah ciap dah...pngtua sek aku dah bertukar ke smk guntong..sdey lah pulak sbb x dapat subsidi lagi....x tau lah kalu orang lain ske...bagi aku,pengetua aku 2,memeng WORLD CLASS la...
otak dier mameng geliga...aku memeng hormat gile kat dier...k lah..aku nak g maen lak..wssalam.laen kali aku tulis lagi..bubby..

2 comments:

knez said...

woit..bg gak email mu..nk add nih

Anonymous said...

huhu.. x tau eh.. dah dekat 4 bln pndh..
prasn jg eh mke ni x de..
gud luck spm eh..