BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 8, 2009

8.12.2009 MERDEKA!!!

yahoo..aku dah habis spm...
MERDEKA!!!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
tanggal 8/12/2009...........ialah hari penghabisan aku belajar selama 5tahun...
aduh sayang...alangkah gembiranya..selama nie,tarikh inilah yang ditunggu oleh aku dan rakan2ku yang berjuang bersamaku..ape2pun,tiada permasalahan..walaupun sukar dan dukan aku menghadapinya,tetapi...nak wat camner dah..benda dah terlepas..tapi,tawakal n berserah kepada allah jangan lupa tau..uh3
nie bosan lak eh...
start malam nie..akudah mula bosan..
hu3
x tahu aper nak buat..nasib baik ad blog ea..bolah aku tulis2..walau x tahu ape2 pun..
ha3...k lah..aku nak tido nie..agpun dah dekat kol 2 dah ea..k lah kawn2..aku chow dlu..wslm..good night semua.

4 comments:

Anonymous said...

huhu.. best ke abes skul..
org kte zmn skul la best skali..
peon thaniah ah abes spm doh..

ezkim said...

memang pun abis best...ha3t...tapi..nnt mesti teringatkan kat sekolah pulak...
u3

eiraz said...

bestnye coz xyoh blajo dh...
p tkt gop dgn rslt spm 2...
tol x??huhu

ezkim said...

huhuh..btol la...kalu molek..ok2.doakan aku gak k..minta2 stright a..huhu